ePUAP - Napisz do nas!

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) umożliwia doręczanie pism i wniosków do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wolinie za pośrednictwem Internetu (Elektronicznej Skrzynki Podawczej).

W celu skorzystania z usługi internetowej użytkownik musi posiadać swoje konto na platformie ePUAP .

Po założeniu konta można zalogować się do systemu. Identyfikator Poradni na platformie EPUAP:

/PoradniaWolin/SkrytkaESP

 

Załatw sprawę w poradni nie wychodząc z domu!
Jak wysłać pismo do Poradni za pomocą systemu EPUAP? 

 

Nic prostrzego! Aby wysłać pismo do Poradni, należy:

1. Zalogować się do systemu EPUAP lub przejdź do kroku drugiego wtedy nastąpi automatycznie przekierowanie do strony logowania.

2. Kliknąć na ten link: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego-nowe  

3. Kliknąć na niebieski przycisk „Załatw sprawę”.  

4. Nastąpi wtedy przekierowanie do serwisu Obywatel.gov.pl  - proszę czekać.

5. W  polu "Wybierz urząd lub instytucję", do której wysyłasz pismo należy wpisać:

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W WOLINIE

6. Następnie należy wybrać rodzaj pisma i opisać sprawę.

7. Jeżli chcemy załączyć skan dokumentu - wybieramy dodaj załącznik.
 
W przypadku wysyłania wniosku w załączniku należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego wniosku, który można pobrać z naszej strony internetowej w sekcji "Dokumenty i procedury" - po środku menu na górze strony.
 
Po zakończeniu przygotowania pisma należy wybrać opcję "Podpisz i wyślij" i dalej wybrać, czy dokument ma zostać podpisany "podpisem zaufanym" czy "podpisem kwalifikowanym". Następnie nastąpi autoryzacja podpisania dokumentu za pomocą kodu autoryzacyjnego poprzez określony kanał komunikacyjny.

To wszystko! 

Zobacz jakie sprawy jeszcze możesz załatwić poprzez ePUAP - kliknij tutaj aby przejrzeć katalog spraw.